תשובות לשאלות נפוצות

מה זה החזר כספי מכל קנייה

בהחלט לא. זהו שרות החזר כספי חינמי  המוצע על דואר ישראל. 

אם צברתם מינימום של 15$ קאשבק בסטטוס "מאושר" יעמדו בפניכם 3 אופציות למשיכה:

1. העברה בנקאית ישירות לחשבון הבנק. ההעברה תתבצע בש"ח בלבד.

2. העברת הרווחים לחשבון הפייפאל, תתבצע בדולר אמריקאי.

3. טעינת הרווחים לכרטיס הניטען של הדואר. אם תבחרו באפשרות זו תקבלו בנוסף 5% בונוס  מסכום המשיכה.

1. הרשמו לאתר "דואר ישראל קאשבק"

2. מצאו את החנות ממנה אתם מעוניינים לבצע את הרכישה ולחצו על כפתור "לקנייה"

3. לאחר שלחצתם "לקנייה" תופנו לדף הבית באתר החנות ושם קנו כרגיל

4. קבלו קאשבק - החזר כספי

לאחר הקנייה תקבלו הודעה על ההחזר הכספי הצפוי לכם והקנייה תסומן בסטטוס "בהמתנה". לאחר תקופה שנעה בדרך כלל בין 7-12 שבועות אנו מקבלים הודעה מהספק שקנייתכם הושלמה כלומר, תמה התקופה בה יכולתם לבטל או להחזיר את הקנייה ואז הקנייה תשתנה  לסטטוס  "מאושרת" בנוסף, תקבלו הודעה על כך. הקאשבק ניצבר בחשבונכם ולאחר שהגעתם  למינמום 15$ בסטטוס "מאושר" תוכלו למשוך את כספכם.

לאחר הרישום תוכלו ללחוץ על החץ המופנה כלפי מטה שסמוך לשם שלכם, תפתח בפניכם תיבה שתציג את הקאשבק שצברתם. לחילופין, אתם יכולים ללחוץ בתפריט תחת "החשבון שלי" על "מצב החשבון" שם תוכלו לראות את כל הפרטים על הקאשבק שצברתם.

כשאתם קונים דרך "דואר ישראל קאשבק" הקנייה מסומנת בסטטוס "בהמתנה": זהו פרק הזמן מרגע הקנייה (שבד"כ נע בין 7-12 שבועות) עד אשר אנו מקבלים אישור מהחנות ממנה קניתם שקנייתכם הושלמה כלומר תמה התקופה בה יכולתם לבטל או להחזיר את הקנייה ואז סטטוס הקנייה משתנה ל "מאושר" ואתם מקבלים על כך הודעה.

סטטוס "מאושר" הוא קאשבק שהתקבל בחשבונכם בעבור קנייה שרכשתם דרך "דואר ישראל קאשבק" אותו תוכלו למשוך לחשבונכם הפרטי לאחר שעברתם את  סף המינימום של 15$. 

רק קנייה לאחר התחברות לחשבונכם באמצעות האתר או באמצעות שימוש בתוסף הייעודי או באפליקצייה תזכה אתכם בקאשבק. אם אתם עובדים עם חלונות מרובים  עליכם לוודא שהקנייה שאתם מבצעים תעשה באמצעות הפנייה מהחלון ששייך לאתר. אנחנו לא יכולים לעקוב אחר קניות שלא נעשו דרך האתר ולפיכך גם לא נוכל לשלם קאשבק עבור אותן הקניות.

כמו כן עליכם לוודא שבדפדפן בו בצעתם את הקנייה לא חסמתם או נטרלתם את אפשרות השימוש בעוגיות (cookies). 

כן, עבור רבים מן הקימעונאים שלנו ניתן לקבל קאשבק בנוסף לשובר ההנחה. יחד עם זאת, ישנם קמעונאים שבמידה והרכישה נעשתה באמצעות שובר חסכון לא ייתקבל בגינה קאשבק או אם הוא ייתקבל הוא יהיה בשעור נמוך מעיסקאות רגילות שמתבצעות באתר הקימעונאי.

החזרות וביטולים כפופים למדיניות ההחזרה של החנות שממנה רכשתם.

אם תבטלו את הקנייה לא תוכלו לקבל קאשבק וסטטוס ההזמנה יישתנה ל "לא מאושר"

בעיקרון, כל הרכישות בחנויות המקוונות המופיעות באתר מזכות בקאשבק כולל רכישות שנעשו באמצעות שוברי הנחה (קופונים). אולם, רשאי הקימעונאי לשלם קאשבק בשעור נמוך או בכלל לא  במידה והקנייה נעשת מקטגוריה עליה אין תשלום קאשבק או נעשית באמצעות שובר שעליו לא ניתן לקבל בנוסף גם קאשבק.

בד"כ לוקח  בין 7-12 שבועות מרגע הקנייה עד אשר הקנייה מאושרת. בתקופה זו סטטוס הקנייה יהיה "בהמתנה" אולם משאישר הקמעונאי את הקנייה (כלומר לא ביטלתם את הקנייה או לא החזרתם את המוצר) סטטוס הקנייה ישתנה ל "מאושר" ובמידה ותצברו מינימום 15$ תוכלו למשוך את הכסף לחשבונכם.

אם צברתם מינימום של 15$ בסטטוס "מאושר" תוכלו למשוך את כספכם ואת בונוס ההרשמה בסך 5$.  לדוגמא, נניח שצברתם 20$ וזאת הפעם הראשונה שאתם מעוניינים למשוך את הכסף לחשבונכם, תוכלו עתה למשוך 25$ מאחר ובונוס ההרשמה ייתווסף לחשבונכם. 

 לאחר המשיכה הראשונה, תוכלו למשוך את כספכם בכל פעם שתגיעו למינימום של 15$ בסטטוס "מאושר". 

דואר ישראל קאשבק פועל ע"פ מדיניות הספק. ישנם מקרים בהם הספק לא יחזיר קאשבק מהסיבות הבאות: 

1.       ההזמנה בוטלה או ע"י הספק או ע"י הלקוח 

2.       הפריט הוחזר חזרה לספק 

3.       סכום ההחזר שואף ל 0 ( למשל אם קנית פריט  ב 0.3$ או למטה מכך לא תוכל לקבל החזר) 

4.       נעשה שימוש בקוד קופון הנחה שלא דרך אתר דואר ישראל קאשבק 

5.       ישנם מוצרים שנמכרים בקופון הנחה או במיבצע והספק החליט שעליהם לא ניתן לקבל בנוסף גם החזר כספי

6.       מוצרים ייחודים שהספק החליט שעליהם לא יינתן החזר כספי

7.       במידה והמוצרים שנרכשו הוכנסו לסל הקניות ללא הפעלת קאשבק, ורק במעמד התשלום הופעל הקאשבק, אותם המוצרים שניכנסו לסל ללא הפעלת הקאשבק, לא יזוכו בהחזר כספי

 

קצת על האתר

כמעט כל הדואר או החבילות שמגיעות לישראל מגיעות דרך דואר ישראל. אנחנו כל הזמן שואפים לשפר את השרות ולהוזיל את החבילות שאתם מזמינים מחו"ל. למשל, אם אתם קונים ממילא ב aliexpress או מזמינים חופשה בחו"ל באמצעות booking.com אז למה גם לא לקבל על זה קאשבק. אנחנו מכירים את הקמעונאים הגדולים ויכולים להגיע אתם להסכמים שיוזילו מאד את עלות הקנייה. כשאתם לוחצים על כפתור "לקנייה" באתר דואר ישראל קאשבק אתם מופנים לאתר החנות בדיוק לאותו דף הבית אם הייתם גולשים לאותה חנות ישירות רק שהפעם אתם מקבלים על כך קאשבק . גלשתם ישירות לחנות ולא עברתם דרך אתר דואר ישראל קאשבק? הפסדתם. לא חבל? 

קאשבק זהו החזר כספי בעבור קניות שרכשתם דרך אתר "דואר ישראל קאשבק".

כשאתם לוחצים על כפתור "לקנייה" אתם מופנים לדף הבית של החנות רק שעכשיו אתם מקבלים על כך קאשבק בעבור רכישות שתבצעו באותה חנות. לעיתים ההחזר הכספי יכול להיות בסכומים מאד משמעותיים ביחס לסכום הקנייה. אם גלשתם לאותה החנות ישירות מבלי לעבור דרך אתר "דואר ישראל קאשבק" לא תקבלו החזר כספי. לא חבל?

החזר כספי - שאלות כלליות

בעת פדיון הכספים לכרטיס המט"ח שברשותך, חברת הדואר נותנת לך 5% תוספת לסכום הקאש בק שניצבר בחשבונך.

תוכל/י למשוך את בונוס הפניית החבר, לאחר שהחבר אותו הפנת יצבור $15 קאשבק בסטטוס "מאושר" 

קנייה דרך אתר דואר ישראל קאשבק תהיה בסטטוס "לא מאושר" ולא תוכל לקבל קאשבק אם ייתקיימו התנאים הבאים:

1. ביטול הקנייה או לחילופין החזרת המוצר

2. אם מחקת "עוגיות" (cookies) והספק לא יכל לעקוב אם השלמת את הקנייה.

3. אם הספק לא יכל לעקוב אחרי הקנייה מאחר והיא נעשתה שלא דרך אתר "דואר ישראל קאשבק".

בד"כ לוקח למערכות פוסט קאשבק עד 72 שעות לעדכן בחשבונכם את הקנייה. לאחר הקנייה תקבלו מייל בו תעודכנו כמה קאשבק מגיע לכם והקנייה תעודכן בסטטוס "בהמתנה". לאחר שהרכישה תמומש (בד"כ בין 7-12 שבועות) והקניה לא ניתנת יותר לביטול  תקבלו מייל שיעדכן את הקנייה בסטטוס "מאושר". במידה וצברתם מינימום של  15$ בסטטוס "מאושר" תוכלו למשוך את הכסף לחשבונכם (לחשבון הבנק או לחשבון בפייפאל או לטעון את הכרטיס הנטען של בנק הדואר).